Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabla normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
La negativitat en forma d’obstacle o transició és constitutiva de la tensió narrativa. La coacció de la transparència desfà tots els límits i llindars. L’espai es fa transparent quan és anivellat, allisat i desinterioritzat. L’espai transparent és pobre en semàntica. Les significacions sorgeixen per primer cop a través de llindars i transicions, a través de resistències. També la primera experiència de l’espai en la infantesa és una experiència de llindars. Llindars i passadissos són zones de misteri, de por i també d’enyorança, de confiança i d’esperança. La seva negativitat constitueix la topologia de la passió.
(“La societat de l’acceleració”)
Byung-Chul Han, La sociedad de la transparencia, Herder, Barcelona 2013