El cos i la carn de l'art. De la representació a la presència.

  • M. Lluïsa Faxedas Brujats Departament d'Història i Història de l'art Facultat de Lletres - Universitat de Girona

Resum

Quan l’artista d’origen serbi Marina Abramovic va batre rècords d’assistència al MOMA de Nova York amb la seva exposició retrospectiva The artist is present (2010) es va certificar, d’alguna manera, no només l’èxit personal de la seva proposta, sinó de la de tota una generació d’artistes que, com ella, havien convertit el seu cos en la seva principal eina artística...

Visites: Resum | 91 | vegades, Article PDF |

Baixades

Les dades de baixada encara no estan disponibles.
Publicat
08-10-2016
Com citar
Faxedas Brujats, M. L. (2016). El cos i la carn de l’art. De la representació a la presència. Filosofia, Ara! Revista Per a Pensar, 2(2), 8-9. Recuperat de http://www.infofilosofia.info/revista-prova/index.php/FA/article/view/65