Fòrum de filosofia
28 de Març de 2024, 10:43:33 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: Forum actualizado (Julio 2009). Para participar es necesario registrarse.
Fòrum actualitzat (Juliol 2009). Per a enviar missatges és necessari registrar-se prèviament. Els alumnes que vulguin participar s'han de registrar.
 
   Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: La psicologia: branca directa de la física?  (Llegit 7927 cops)
Gepet
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 4


« el: 23 de Octubre de 2006, 03:12:41 »

La psicologia o estudi científic de la consciència s'encarrega d'analitzar la base de tot l'entremat científic mitjançant la lògica i els sentits, però fins a quin punt té relació la consciència amb la biologia, si és que en té algun? Crec que la psicologia té a veure en part amb la biologia, però la seva base tindrà més a veure amb la física, però això només és una opinió. Què en penseu?
En línia
antigona
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 19


« Resposta #1 el: 31 de Gener de 2007, 07:20:10 »

jo tinc massa pocs anys de vida per parlar de res i tenir raó, però crec que la psicologia té, per una banda, una part física i biològica evident (funcionament del cervell, reaccions del cos...) i, per l'altra, una part molt important que depèn de les actuacions de l'individu en societat o la relació que manté amb aquesta... O sigui, crec que només estudiant el cos d'algú no es pot entendre aquella persona, és necessari conéixer l'entorn.

No sé si estic dient el que es preguntava... però és el que penso.
En línia
adonis
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 37



« Resposta #2 el: 14 de Febrer de 2007, 11:40:13 »

bones! crec que sí, té una relació, però veig la psicologia com una cosa molt més profunda i complicada,ja que treballa sobre hipòtesis i el que és més complicat encara: sobre la ment humana, l'instrument més misteriós que hi ha.

*
En línia

"el dubte és el principi de la saviesa..."
zel
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


« Resposta #3 el: 11 de Agost de 2007, 10:44:27 »

La psicologia és efectivament un estudi del comportament, els hàbits, els trets, el pensament desenvolupat i l'acció...tot allò observable en una resposta, conducta... Hi té molt a veure el component biològic, però segons Bandura, som també una mena de producte del nostre medi sociocultural. Una persona es va modelant i reformulant a si mateixa en base als propis trets i temperament i en interacció amb el medi i tot allò social i cultural que conforma el nostre microsistema, el llit ecològic. Em sembla. I m'ho crec.
En línia
sofia2
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


« Resposta #4 el: 14 de Novembre de 2007, 02:29:28 »

jo tinc massa pocs anys de vida per parlar de res i tenir raó, però crec que la psicologia té, per una banda, una part física i biològica evident (funcionament del cervell, reaccions del cos...) i, per l'altra, una part molt important que depèn de les actuacions de l'individu en societat o la relació que manté amb aquesta... O sigui, crec que només estudiant el cos d'algú no es pot entendre aquella persona, és necessari conéixer l'entorn.

No sé si estic dient el que es preguntava... però és el que penso.
En línia
Pàgines: [1]   Anar Dalt
  Imprimir  
 
Anar a:  

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!