Fòrum de filosofia
29 de Març de 2024, 12:01:15 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: Forum actualizado (Julio 2009). Para participar es necesario registrarse.
Fòrum actualitzat (Juliol 2009). Per a enviar missatges és necessari registrar-se prèviament. Els alumnes que vulguin participar s'han de registrar.
 
   Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: Quin és l'origen de l'Univers?  (Llegit 14184 cops)
administradora del fòrum
Administrador
Novato
*****
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 5


« el: 24 de Setembre de 2006, 12:08:04 »

Tenen raó els científics quan expliquen l'origen de l'Univers a partir d'una gran explosió o Big Bang? Podria haver-hi altres explicacions? 
En línia
Gepet
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 4


« Resposta #1 el: 23 de Octubre de 2006, 01:25:48 »

L'últim que he llegit és la teoria de la multiplicitat dels universos, la qual vaig trobar immensament interessant. Bàsicament parla del fet que el big bang només devia ésser una explosió entre moltes que hi deuria haver hagut a "x" lloc (no sé si espai, temps o alguna altra cosa), de les quals en van sortir diferents universos amb lleis físiques diferents per a cada un.
En línia
Ii*iI Inadaptats Ii*iI
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


Inadapatats!


« Resposta #2 el: 30 de Gener de 2007, 10:03:47 »

Ola soc del IES CAstelló. Jo em pregunto de si es segur que hi va haver una explosió , el big bang. Hi ha infinites posiblitats. Actualment es desconeixen els limits de l'univers. Totes aquestes coses del big bang no sagunten per enlloc , per mi, perque diuen que va passar aixo , crec que es una cosa imposible de saber come es va fer. No se doneu opinions. Impressionat


P.D.: a veure si em pujen la nota de filo! que soc el primer!
En línia
Gi
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 5



« Resposta #3 el: 07 de Febrer de 2007, 06:06:44 »

Jo estic d'acord amb en Pepe (bé, suposo que l'ets)  Somrient

Crec que mai podrem assegurar d'on ha sortit tot, en algun moment, hauria d'haver sorgit alguna cosa del no res.  I això és difícil d'imaginar.

En línia
disturb
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


« Resposta #4 el: 08 de Febrer de 2007, 01:14:32 »


I què hi ha sobre la discusió de Déu en aquest tema?
Molts es recolçen en aquest gran pilar per explicar l'origen de l'Univers.
Personalment no hi crec.

pensa-hi Gi  Ginyar


IES Castelló
En línia
[^Ju@nk@r^]
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3



« Resposta #5 el: 08 de Febrer de 2007, 09:37:15 »

para mí las teoria más cercanas al origen del universo son: la del big-bang y la teoría evolucionista, ya que tienen varios argumentos para defenderlos...
En línia
Ol6a
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 5


OlGa·


« Resposta #6 el: 08 de Febrer de 2007, 08:35:17 »

Gi. Sonrisa
Jo crec que et refereixes a alguna cosa tipu el Primer Motor Inmobil no? Tal com deia Aristòtil... existei el PMI que va començar a moure tot lo altre.  Tothom te una idea diferent sobre el que es aquest PMI. Per alguns es Deu, per altres va ser el Big Bang, etc.

Jo que soc agnostica estic d'acord amb tu (Gi), no crec que els esser humans tinguem mai la capacitat per entendre-ho.


En línia

Gινє mє Nσναсαιиe ···
Sherpa
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3



« Resposta #7 el: 13 de Febrer de 2007, 04:07:17 »

El que realment m'interessa no és la formació de l'univers, la meva pregunta és: l'univers es manté estàtic o està en constant creixement?

Si l'univers s'expandeix, ha de creixer a la velocitat de la llum, ja que no hi ha velocitat més alta que la de la llum.. però realment l'univers en finit i crix de tal manera..?
En línia

Torna a casa, el hijo pródigo, para comer.
adonis
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 37



« Resposta #8 el: 14 de Febrer de 2007, 11:23:49 »

d'on venim? ves a saber! alguna vegada fa molt molt temps hi debia haver RES. però clar. què és res? no ens ho podem imaginar. color negre infinit? no, negre és algo. complicadissim, impossible de saber. un altre qüestió interessant. com C****** pot ser infinit l'univers!? no aconsegueixo fer-me la menor idea de com una cosa pot no tenir fi..
« Darrera modificació: 15 de Febrer de 2007, 08:40:54 per adonis » En línia

"el dubte és el principi de la saviesa..."
Gi
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 5



« Resposta #9 el: 15 de Febrer de 2007, 05:58:23 »

Jaja
Tens tota la raó Adonis, jo tampoc me'n puc fer a la idea. Un dia ho va dir en Gerard i em va fer gràcia: algun dia acabaràs donant la volta no? jeje Somrient

Bé jo no mi capfico gaire en això, dubto que mai pugui estar-ne ni una mica segura, però el que jo penso és que, encara que costi d'imaginar: alguna cosa va sortir del no-res.

Un petÓ!
En línia
Pàgines: [1]   Anar Dalt
  Imprimir  
 
Anar a:  

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!