Fòrum de filosofia
28 de Març de 2024, 09:59:00 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: Forum actualizado (Julio 2009). Para participar es necesario registrarse.
Fòrum actualitzat (Juliol 2009). Per a enviar missatges és necessari registrar-se prèviament. Els alumnes que vulguin participar s'han de registrar.
 
   Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: 1 2 3 [4] 5   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: pensen els animals??  (Llegit 56674 cops)
àngels
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 14


« Resposta #45 el: 14 de Febrer de 2007, 08:20:50 »

aviam..
per comensar el mosquit és molt diferent que el gos, el cerbell el té mes petit, viu menys temps... jo diria que el mosquit pica per instint...(no u se del cert.. potser si que pensa..) pero en cuan a lu del gos estic d'acort amb aRistó, el meu gos quan veu que ploru ve a seure al meu costat... perque ho fa? potser pensa.. i que fa aquesta aki fent sorolls rarus i tiran aigua per els ulls? potser si.. pero ell veu que allo no es normal.. aixo ja es algu que rekereix pensar..

jo tb estic desitjant que trobin arguments per fernus callar...


no se res.
En línia
bach
Visitant
« Resposta #46 el: 14 de Febrer de 2007, 08:48:48 »

...pot ser tens raó,  el teu argument afavor del pensament del mosquit em resulta un xic ...confus... crec que un mosquit no es posara a pensar si te gana i si vol una mica de sang i que nessesita aliment ......i de kina sang vol si la vol A+ o  la A- ..... si es demostres  cientificament que els mosquits unicament van buscar l'eliment a una sang determinada llavorns podriem discuti... el que si que trobu sorprenen es que per molts insectisides que inventem ells els convaten any rerre any i és dificil poder acabar amb ells!

...els mosquits tenen 14dies de vida creus que tenen prou temps per pensa el k es bó per ells?


.....mu@*

En línia
àngels
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 14


« Resposta #47 el: 14 de Febrer de 2007, 09:02:01 »

no crec que el mosquit arribi a desenvolupar inteligencia nomes vivint 14 dies... en canvi un mamifer, (per no repetir gos, monu o dofi...) com que la seva vida es mes llarga, potser té mes temps de desenvolupar el cervell...

una altre cosa que crec... si em dieu que els animals no pensen, esteu dien que en un principi nosaltres tampoc ho feiem.

petons Sonrisa
En línia
bach
Visitant
« Resposta #48 el: 14 de Febrer de 2007, 09:08:51 »

..jejeje....la pregunta dels animals ja se sobrenten angels!!! sisplau...jajaj Somrient ...tink presa demà Molt+ !!!

Adew filosofs*
En línia
Ii*iI Escamot Roig Ii*iI
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 7



« Resposta #49 el: 14 de Febrer de 2007, 09:11:29 »

qui pique. a vere qui guanya jo estic a favor dels animals que pensen
En línia
moderadors
Moderador
Novato
*****
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 29


« Resposta #50 el: 15 de Febrer de 2007, 12:35:40 »

MODERADOR 1 (L'ULL DE DÉU, en minúscula, QUE TOT HO VEU)

sembla que si la discussió ha d'avançar en alguna direcció caldria que algú fes l'esforç de definir què entenem per pensar, sense aquest mínim esforç d'aclariment del concepte no sembla que tingui gaire futur aquest debat sobre el pensament dels animals... qui s'hi atreveix? fora bo que ho intentessin els dos bàndols (és un dir això de "bàndols")
En línia
adonis
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 37



« Resposta #51 el: 15 de Febrer de 2007, 04:42:08 »

crec que jo he dit alguna cosa sobre la definició de pensar, però bé hi tornaré si és que ha passat desaparcebuda.

vai dir que per mi pensar és reflexionar, raonar i recapacitar sobre les coses, i com que crec que els animals es regeixen únicament per linstint i no són capaços d'iniciar un mecansime que els permeti comprendre veritablement la realitat, sinó que es guien únicament per recompenses o beneficis que simplement entenen com que els seus sentits els agraeixen.

no sé si m'he explicat
En línia

"el dubte és el principi de la saviesa..."
marta
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


« Resposta #52 el: 15 de Febrer de 2007, 08:35:47 »

jo estic am langels i lestela....!!els animals realmen pensen...xro pude tenen un altre grau d'intel.ligencia...!!n?

k en dieu¿
En línia
christian
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 10


« Resposta #53 el: 16 de Febrer de 2007, 09:16:38 »

Diguem adonis, els humans no ens guiem per beneficis i recompenses?

Sense anar més lluny, els simis també són animals. Els humans coincidim en el 90 i pico per cent amb els simis, per tant és l'animal més proper a nosaltres. No creus que si un mono al agafar una pedra o un pal com a eina està pensant que aquesta eina li ajudarà a progressar en l'activitat que vol realitzar? Els humans quan volem arreglar alguna cosa també pensem que és més fàcil fer-ho amb una eina adequada, no? L'exemple dels simis em serveix per creure que els animals pensen.
En línia
moderadors
Moderador
Novato
*****
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 29


« Resposta #54 el: 17 de Febrer de 2007, 12:26:33 »

Hola, sóc el moderador número tres, de l'institut ...  (ja és ben trist ser moderador número tres!!!) demanaria, fins i tot exigiria, la definició de pensament d'aquells que defensen que els animals pensen i són intel.ligents amb tanta vehemència, els antropocèntrics ja han definit què entenen per pensar: raonar, reflexionar, deduir... els de la protectora d'animals i plantes encara no s'hi han atrevit, per què serà??? vinga nois, que sinó ens quedem encallats...

l'orella que no sent res (ja em perdonareu però és que jo sóc una mena de geni maligne atrofiat... és a dir una mica impotent en tots els sentits)
En línia
christian
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 10


« Resposta #55 el: 17 de Febrer de 2007, 12:11:08 »

Per mi, pensar és fer servir l'enteniment per conèixer i crear idees.
En línia
Estela
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 10



« Resposta #56 el: 19 de Febrer de 2007, 09:25:38 »

bones!
fa dies que no dic res però es perque estic buscan arguments per defensar que els animals pensen.

per l'Alba---> dius que els gossos menjes,dormen  fan les seves necessitats, però pensa-hi un moment, tu i tots nosaltres que feiem quan erem petits?¿
En línia
progresso
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1


« Resposta #57 el: 23 de Febrer de 2007, 06:39:27 »

com voleu q els animals pensin?? simplement actuen per instint, per certs estimuls!! crec que algun tipus de mono o micu pot tenir algun tipus de pensament, pero els animals en si, NO!!!


En línia
christian
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 10


« Resposta #58 el: 24 de Febrer de 2007, 03:52:18 »

No hi ha certa contradicció en les teves paraules, progresso? Els monos no són animals? Ho sento no ho sabia.
En línia
adonis
Novato
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 37



« Resposta #59 el: 24 de Febrer de 2007, 06:41:05 »

defenso que els animals no pensen, però realment un mono és un animal. tot i que poden arribar a semblar intel·ligents per algunes conductes, no raonen realment, sinó que actuen sense ser concients que ho estan fent. almenys això crec.

i nosaltres també som animals, però hem evolucionat tal que hem arribat a un punt inabastable per la resta d'animals, inclosos els primats més evolucionats.

salut
En línia

"el dubte és el principi de la saviesa..."
Pàgines: 1 2 3 [4] 5   Anar Dalt
  Imprimir  
 
Anar a:  

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!